هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند
نوشته شده توسط : مری

 

 

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند در منطقه تجاری مرکز شهر بانکوک واقع و در خیابان Petchburi و در مجاورت پاساژ Platinum و بازار Panthip Plaza بوده و همچنین به مراکز خرید دیگری از قبیل Siam Paragon ، سیام اسکوئر و ایستگاه قطار هوایی نزدیک می باشد تا بدین ترتیب گشت و گذار میهمانان در شهر آسان گردد. این هتل 4 ستاره اقامت راحتی را به همراه خدمات ماساژ درمانی و دسترسی راحت به شاهراه های ارتباطی به میهمانان تور تایلند ارائه می دهد. میهمانان می توانند با ورزش در سالن تناسب اندام هتل تجدید نیرو کرده و از جکوزی، اتاق بخار و استخر روباز مختص بزرگسالان و کودکان استفاده نمایند.3 رستوران و تریا هتل نیز در اختیار علاقه مندان قراردارد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک دارای اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های ضد صدا می باشد که سوئیت های هتل بزرگ بوده و از اتاق خواب و نشیمن مجزا تشکیل شده اند. از امکانات سوئیت ها در تور تایلند دی 95 می توان به دستگاه فکس، آشپزخانه کوچک و نظافت اشاره کرد.این هتل 4 ستاره ، محل ایده آلی جهت برگزاری تمامی مراسم ها از بزرگ تا کوچک ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها به شمار می رود. میهمانان می توانند از فروشگاه موجود در هتل سوئیت گرند دیاموند ، برای دوستان و اعضای خانواده خود، سوغاتی های جالب خریداری کنند.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند

 

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند





:: برچسب‌ها: هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند,اتاقهای هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند,قیمت هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند,هتلهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: